Friday 20 December 2013

Janji


Adat berniaga memang ada risikonya.Yang penting kita jujur dan ikhlas dalam menjalankan perniagaan kita.Niat untuk berkongsi dan memberi manfaat kepada orang lain.
Sejak mula bebisnes online dan offline macam-macam ragam pelanggan saya jumpa .Apa-apa pun saya still happy melayan karenah mereka.sebab saya memang minat meniaga.
Tapi satu perkara yang buatkan saya sedih ialah kalau saya tak dapat nak memenuhi janji saya.Saya juga tak nak dan langsung tak suka kalau dikatakan MUNGKIR JANJI.Tak menepati janji.
Cara terbaik saya akan berterus rerang kepada pelanggan tapi penerimaan orangkan lain-lain.Kita sebagai manusia biasa tak lari darielakukan kesilapan.
Apalah yang lebih baik dari perancangan Allah.Kita hanya merancang tapi dia telah dulu merancang untuk kita.
Dalam berniaga kita tak boleh putus asa.cuma apa yang terjadi diambil ikhtibar dan perbaikinya agar tidak berulang lagi.
Bagi pelanggan-pelanggan pula tolonglah faham.

No comments:

Post a Comment